عودة

شيرين:تامر حسني المسؤول عن نشر رقم هاتفي الخاص على الإنترنت

06-08-2009
شيرين فيصل عزت
عدد المشاهدات 8858
عدد التعليقات 162
شيرين عبد الوهاب

اتهمت الفنانة المصرية شيرين مواطنها تامر حسني مسؤوليته عن الحملة الموجهة ضدها ونشر رقم هاتفها الخاص على موقعها الرسمي وقالت إنه ليس صعباً عليه أن يلجأ إلى تلك الوسائل وقالت:" أقول له كما تدين تدان وأكيد في يوم من الأيام هاتجيله فضيحة من العيار الثقيل".


ولم يتوقف هجوم شيرين عند ذلك فحسب بل اتهمت تامر بتأليف الحكايات، خاصة في كلامه عن عمرو دياب وتهديد الأخير لحياته قائلة :" ليس غريباً بالطبع أن يقول تامر مثل هذا الكلام، لأنه سيناريست كبير، يرسم قصصاً وسيناريوهات، وسبق أن اتهمني أنا وعمرو دياب بأننا السبب في سجنه، وقال إني أنا اللي طلبت منه إنه يضرب شهادة الجامعة والتجنيد.. يعني تامر حسني مش لاقي مصيبة علشان يرميها علينا".


وأكدت أنها مصرة على موقفها من تامر حسني كما أشارت إلى أنها لا تهتم بجمهوره على الإطلاق مضيفة أنها ستعلنها مراراً وتكراراً أنها لا تعجبها على الإطلاق أغنية "خليها تاكلك" كما أنها لا يعجبها تامر حسني ولن تتحدث عنه بعد ذلك حتى لا تعطيه أكبر من حجمه .



ارسل الى صديق
الاسم: Shery |
على فكرة كلكوا كدابين فى النمرة
الاسم: عمر حسن ( ماكس) |
انا بحب شيرين اوي اوي
الاسم: Ahmed | مصر
يا جماعه سيبوكو من كل الهري ده انا من الناس الي شغاله في الديكور بتاع مسلسل تامر الجديد وكل الي بيكتبوه ده غلط انا خدت من تامر النمره الحقيقيه ومش هديها لاي حد الي عاوزها يتص بيه علي الرقم ده 01149731591
الاسم: محمدعمرو مصطفى امين عطا سعد |
ممكن ارقام موبايللات البنات وهم :نورهان خالد -رونى -ندى عادل -نانا احمد-نوران احمد-نورا علاء-الاء محمد-ليلى -ثريا -سارة -بولا-يسرا -فاطمة -ليندا -مها-مرمر-دانا -اسراء-ريم-زيزى -نورا -اسيل -افراح -سلوى -نسرين -نادين -لمياء -نرمين -نورا -نور-روان -سوسو -ريم-فيتا -جوجو-جينان -ماريم-نادية وليد-لارا -فاتيما -اميرة الشرق-فجر -كوكى -اميمة -هبة
الاسم: نورهان خالد | مصر
انا بحب تامر حسني اوى انا عايزه رقمو
الاسم: ايمن بشير محمد |
انا بحب شيرين كتيييييير كلاما صاح وايا حد عارف رقما يرن لي في الرقم بتاعي 0919093032
الاسم: احمد صالح | مصر
انا بحب تامر حسنى اوى
الاسم: احمد صالح | مصر
انا نفسى اطلع مغنى والله العظيم انا صوتى جميل اوى انا عندى ١٤ سنة
الاسم: رونى |
انا نفسى امثل وانا نفسى اعرف نمرة تامر حسنى
الاسم: ندي عادل | مصر
امال دي نمرة مين 0123349811 تامر حبيبي ولا ايه ونمرة الحقيقية هي ايه
الاسم: aada | مصر
f
الاسم: احمد عادل |
انا بحب تامر حسنى اوى اوى
وبعد ازنو ممكن الايميل بتعو
احمد من كفرالشيخ
الاسم: نانا احمد |
انا بموت فى تامر حبيبى
الاسم: نوران احمد فلسطين |
بحبك كثير يا تامر وبموت فيك
الاسم: نوران احمد فلسطين |
يا جماعة لو سمحتو ما حدا يتعدا عتامر حسنى لانو هو الاصل وهيبقى الاصل ومين شيرين هاى اللى بيتحكى عليه يمكن اكون كنت معجبة فيها بس بعد ما حكت عتامر مابتسوى شى
الاسم: nouralaa |
انا بحب تامر حسني جدا جدا جدا وايز رقم تليفونوا الشخصي 01142693313
الاسم: الاء محمد |
والله العظيم دا رقم الفان تامر حسني 2013 بس يارب يرد بس اكتر وقت يرد فيه الساعه 3 في يوم الجمعه انشاء الله يردتمام و دا الرقم 01148101200
الاسم: ليلى | مصر
تيمو ده مافيش احسن منه وهوه نجم الجيل ولا تقول عمرودياب ولا اى حد غير تيمو تيمووبس ياجماعه اللى يجيب رقم تامر حسنى يدهولى وده الاميل بتاعى ياريت اللى يجيبه بليز يدهونى بس يكون الرقم الحقيقى ملك فرحات ماشى ياجامعه ملك فرحات بالانجلش اوك

الاسم: bakaar | مصر
انا بحبك اوى اوى اوى 01271571823
الاسم: ثريا | المغرب
هل هادو ارقامهم الحقيقية
الاسم: MOHAMED |
اى حد يديكوا رقم تامر حسنى يبقى كداب
الاسم: اسلام الدحدحي ميخا | مصر
والله ما في احسن من الفنان تامر حسني ابدا" ويااااااارب يا تيموووو تفضل نا جح انا بموت فيك انا اسلام الدحدحي اسئال كمان وانت تعرف الي بيحب تامر يا جماعه يسجيلوووه
الاسم: Z3zoo3 | السعودية
انا من عشاق شرين لبا قلبك ولو تعمل الي هي أعوزه انا راضي أحبك شرين أتمنى احصل على رقم البيبي تبعك أو أي وسيله اتصال لك أعشقك
الاسم: فاتن فتونة | مصر
انا بموت في تمورة ولقيت رقمو الحقيقي واللي عايز رقمو
ا يتصل بيا علي الرقم ده ورقمي ده حقيقي
01068436903
الاسم: تامرحسني | مصر
واخيران وبعد طول انتظار رقم الفنان تامرحسني الحقيقي ٠١٢٠٠٩٧٥٣٠٦ للموعجابين والي بيحيبو تامر حسني
الاسم: شعراوي حماد |
اطفال 2012 بحب تامر حسني نفسي اعرف بيحبوه في ايه مش عارف صوت خرااا وشكلو هندي مش عارف في ناس بيحبو فرغلي لييه الهضبة عمرو دياب وبس
الاسم: sara | العراق
والله اذا ماعاجبك تامر روحلي لعمرو واصلا جمهور تامر مايريدك تحكين عن تامر حتى لااتلوثين اسمه ولاتتهمين حبيبي تامر باشياء تافهة مثلج ياتافهة واصلا هوليش علن رقمك واصلا انت ليش ضايجة من جمالج حتى ايركضون وراج الشباب شيرين احذرج انااحب تامر بجنون فلاتحجين ع تيمو
الاسم: تامر حسني | مصر
رقم تامر حسني الجديد 01112106214 ياريت نتعرف علي الفنان
الاسم: اسلام الدحدحي ميخا | مصر
ادي الرقم بتاعي 01112106214 الي يعرف رقم تامر حسني الحقيقي يرن
الاسم: اسلام الدحدحي ميخا | مصر
انا بموت في تامر حسني وادي رقمي للموعجابين والمعجبات عشان الي يعرف رقم تامر حسني حبيبي يرن عليه ويدهولي علي طول
الاسم: حبيبه محمد | مصر
انا بحب تامر حسني ونفسي وهوا امالي في الاغاني
الاسم: عادل ابن فلسطين |
السلام وعليكم للجميع انا يعني مش عارف اقول ايه بس انتم يا اهل مصر يمكن بتحبو كل اصحاب الفن يمكن علشانهم من بلدكم بس انا شخصيأ أكره الى يغنو دول يغضبو ربنا ومحدش يزعل مني انا ابن فلسطين وبحب شعب مصر قوي بس انا شخصيأ ما بحب اي مغني في العالم لانه بغضب ربنا وهاد الشي عمل الشيطان وجهنم وبئس المصير والسلام ختام .
الاسم: اسلام الدحدحي ميخا | مصر
نفسي الستاذ تامر حسني يرود عليه ويديني الرقم بتاعه الخاص لو سمحت وانتا بجد احسن من اي حد
الاسم: اسلام الدحدحي ميخا | مصر
انا بحب الستاذ تامر حسني اوي ونفسي حد يجبلي رقم الموبيل وبجد انتا اجمل حد في الحياه لينا والله انا بموت فيك اوي وبجد انتا احسن من اي حد ونتمنالك الفوز العظيم
الاسم: اسلام الدحدحي ميخا | مصر
انا بحب الستاذ تامر حسني اوي ونفسي حد يجبلي رقم الموبيل وبجد انتا اجمل حد في الحياه لينا والله انا بموت فيك اوي
الاسم: بولا | مصر
ممكن ترضى عليا
الاسم: الكبير كبير | السعودية
مشكلة لما يعترف مطربهم وللحين يقولو تامر افضل اقول يلي تقول تامر البرنس الاغنية المصرية اسمع كويس في صوت المطربين بعدين اتكلم عمرو دياب البرنس على ممر التاريخ ويكفي اعتراف تامر حسني مقدرش انافس عمرو دياب
الاسم: yaser | السعودية
تامر برنس الاغنيه المصريه
الاسم: yaser | السعودية
لو احد يعرف رقم تامر ياريت يرسلوا علي الاميل
الاسم: تامر حسني | السعودية
تامر حسني مطرب تعبااان وعمرو دياب هوا الكينج وهوا الاسطورة الحية للتاريخ مع عبدالحليم حافظ وتامر انشاء الله يطردوه من الفن انا عندي احساس انه راح ينطرد لاانه صوته مو حلو يلا تامر روح مانبيك احنا نكرهاااك
الاسم: تامر علي | السعودية
محمد كتاب روح اضرب راسك في الكتاب تامر صوته بنت ترى مشكوك انه بنت واي احد يحب تامر معروف انه عقليته ضعيفه جداااا تامر صوته غبييي جدا ماييعرف يغني وفوق هذا كله حط راسه في راس ملك الجيل وملك العالم الغناء وملك الفن العالمي عمرو دياب للئسف تامر مطرب شعبي واتمنى لو يطلعونه من الفن عشان ارتاااااااااح
الاسم: تيموري للنخاااااااااع |

ميشرفنيـــش اسمعلها خالص
خاينة خاينة خاينة
لبكرة الصبح

بجد اسمك بقى يقزز مش مستحية من نفســـك
وحرام انك من مصر ولا حتى غنيتي مع تامر
ده اكبر غلطة تامر غلطها

ربنا ايسامحه
الاسم: تيموري للنخاااااااااع |
انتــــي مين خـــاينة ساقطة مش انسانة وحرام فيك حتى السلام
وانا مش حنزل مستواية ليك ولجمهورك السخيف اللي زيك
مشي العيال دول احسن ارفسهم و ادوس عليهم
يا قزمة
اخس يا خاينة
يأكبر خاينة في العالم
الاسم: محمد كتاب | ألمانيا
انا معجب باغاني عمرو ذياب لانه الاصل وباغاني تامر يمثل الجيل الحالي وشيرين صوتها حلو اما بالنسبه لمشاكلهم خلي يخلووها الهم ويبعدوها عن الجمهور خلي نحب بعض بدون ان احد يرمي مشاكل ويشوه صورة الاخر
الاسم: علي عاشق تامر فلسطين |
تامر انت اسطورة والي مش عاجبو يروح يدق راسو بصور الصين العظيم واحنا بنحبك يا تامر واحنا في فلسطين معك لاخر المشوار بنحبك كتير والي مش عاجبو يجي يتحداني aa_k_2009@tamerlovers.com
الاسم: ابراهيم | السعودية
في مطرب اسمو تامر حسني اذا في مين هوا وايش جنسيته
الاسم: فاطمة السهلي | السعودية
يابنات خافو ربكم تتهاوشون عشان مغنيين ياتامر حسني ياعمرو دياب ياشرين خافو ربكم يوم القيامه بي تنسئلين عن دينك مو مطربك صدق انكم بنات صغيرات عقل حسبي الله ونعم الوكيل
الاسم: ليندا | السعودية
اصلن ملك الجيل من قال انو تامر لاياحبيبتي عمرو دياب ملك الجيل عمرو دياب صوتي جميل جدا
الاسم: مها | السعودية
افضل مطرب عمرو دياب وافضل مطربة شرين ولي يسب احد منهم معناته انسان مريض نفسيا
الاسم: اسيل | السعودية
بحبك ياعمورة يحبك موت والله والله والله انتا افضل مطرب وترى لايضرك مطرب صغير زي تامر حسني انتا ماتتقارن مع تامر حسني تتقارن مع عبدالحليم حافظ عمرو دياااااااااااب وبسسسسس
الاسم: افراح | السعودية
ايه ينشر لاانو انسان مجرم ومايعرف يغني اتفه مطرب للئسف شرين مطربة صوتها قمر وبحبك للئسف حرام يروح كلمة ملك الجيل لي تامر حسني
حراااام
والله عمرو دياب هوا الي يستحق نجم الجيل وشرين نجمة الجيل
الاسم: سلوى | السعودية
شرين مطربة صوتها يجنن وتامر مطرب مش كويس مرة مااحب اسمع اي طاري شرين انتي حبيبتي وانتي افضل مطربة وعمرو دياب افضل مطرب بحبك ياشرين وياعمرو اما تامر يلا براااااااااااا
الاسم: ماجد ولد جدة | السعودية
اتمنى والله انو تامر حسني الزبالة يعتزل الفن عشان انا كاره الفن بسبت الزبالة تامر عمرو دياب هوا افضل مطرب دخل العالم وهوا افضل 8 مطرب على العالم بنسبة 95%والله انك حبيبي ياعمرو انتا عم تامر وبقول حاجة يجمهور الزباله انتو اصلا ماعندك سموع انتو تسمعون بي الغلط عشان كذا حكمتو الزبالة صوت حلو اللهم اشفي مرضان تحياتي لكم ماجد ولد جدة اي اعتراض اي كلام يدق عليا جوال 0568158384
الاسم: ماهر | مصر
هوفي مطرب اسمه تامر حسني ده مش مطرب ده ابتذال وحقيقي انا بقرف لما اشوفه بحس انه بستظرف بس هو مش واخد باله ان دمه تقيل قوي
الاسم: همس الحب | مصر
انا بحب تامر جدا وبحب شرين كمان بس انا مش عارفه هى ليه بتلبسه كل مشاكلها وبعدين انا بتابع اخبار شرين ع طول وملقتش ارقام تليفونات
الاسم: محمد سعد زيدان | مصر
شيرين كان لازم تعمل كده علشان تامر ميعملش كده تاني
من الاخر
الاسم: محمد سعد | مصر
علي فاكرة عمرو دياب احسن مغني و شيرين احسن مغنية وبعدين ممكن يكون تامر حسني
الاسم: محمد سعد زيدان | مصر
شيرين يا جميله انا بحب تامر بس شيرين اكتر وشيرين عندها حق و الي بيشتم شيرين دي متغظه منها هههههههههه
الاسم: alyaa | السعودية
انا بحب تامر مووووووووووووووت وبحب شرين
بس انا مش عارفه مين اللي غلطان عشان
اايد تامر وله شرين
الاسم: الاء |
أنا بأيد نامر حسني وأنا بدي شب يحكي معاي جوال فلسطيني رقمي هوه0597244591
الاسم: خالدكركوكي | العراق
اني احب شرين واحب ثامر لومحصل على رقم شيرين جنت اخابرها لني معجب بها لن صوتها ماكو منها تحياتي لشيرين و ثامرحسني .....اخوكم خالد من مدينة اذهب اسود
الاسم: نسيرين | مصر
هى دى طرقة يعمل بلاوى وبعدين يطلع كانة غلبان اوى دة انا شوفتلة صور وهو لابس مايوة وحاضن بنت وصورة تانية كانت فى الجرايد وهو عريان ومقعد بنت على رجلة وصور كتير من النو ع دة وفى الاخر يطلع يقول انا عايز اذن وانة يعنى محترم وبيحترم الدين دة ربنا ينتقم منة على اللى عاملة فى البنات
الاسم: نادين | مصر
اصلة تامر حسنى خايف احسن الناس تفوق وتسمع الطرب الحقيقى على صوت شيرين مش خليها تكلك اللى بيقولها وحاجات كتير تانية مبتذلة واذا كان على الغيرة فهو اعترف انة بيغير من شيرين وحيفضل يغير من كل المطربين لانه بيحتاج يروح لطرق ملتوية علشان الناس تحبة مش واضح وصريح
الاسم: لمياء | مصر
شيرين دة صوت اصلى وجميل جدااااااااا وحقيقى جميل مش محتاجة اجهزة زى تامر حسنى علشان تغطى ولا تقول كلام مبتذل علشان الشباب تجرى وراة وتسمعة دة بيقعط يوطى فى صوتة ويتنحنح علشان ما يبينش النبرة السودة الحقيقية حتى با باة قال علية صوتة وحش
الاسم: العنبرى | مصر
شرين اصلن بتتلكك لتامر لانو بجد بجد احسن منها ميت مرة بل الف مرة مشعارف هى وخدة مالب فنفسها ولا اة
الاسم: نورة | مصر
ربنا يههههههههههههههههههههديك يا تامر حسنى كفاية ابتذاااااااااااااااااااال
الاسم: نرمين | مصر
حلوة اوى ان دماغ الشباب فضت من كل حاجة وفاضية انها تدافع عن مطربين بيخربوا العقول بكلام لا فائدة من ورائه هو مش كلام ربنا اعظم ولا خليها تكلك بتاعت تامر هى اللى بتعجبكوا ربنا يهديكوا بقىلا حول الله ابتذال وعدم ايمان مخلين قدوتكم مغنى ولا مغنية بيرقصوا ويقولوا كلام ما يتقلش مبتذل ربنا يهديكوا لنفسكوا وتخففوا من ثورتكوا على شىء لا فائدة من ورائة
الاسم: نرمين | مصر
تامر مين وشرين مين وعبط مين روحوا اقروا سيرة الرسول علية الصلاة والسلام يمكن تلاقلكوا قدوة بدل ما انتوا شايفين ان تامر هو الللى قدوتكوا فى الحياة والاخرة ربنا يهديكوم خليى سى تامر يشفعلكوا فى الاخرة بقى ان كان شاطر
الاسم: ايلاف الشبلي | العراق
هيه شيرين ششايفه نفسها عود منو هيه حته تحجي هلحجي بس والله عيب عليها هوة تامر الي شهرها لو ماهوة مجان شتهرت جنت احبها واحترمها بس هسه طلعت من عيني
الاسم: مرمر | مصر
انت ولا حاجة وبجد نسيتى نفسك انتى لا شكل ولا صوت لما تشتمى فى سيدك تامر حسنى يبقى انتى بجد نسيتى نفسك
الاسم: مرمر | مصر
اصل الى على على وشرين نست نفسها نست كانت عاملة ازاى ومين الى شهرها ونجحها نست دلوقتى تامر الى عملها نجمة من ولا شئ انا بموووووووووووووت فى تامر مهما عمل ياشرين وكلنا بنحبة وهانقطعك على الفيس بوك
الاسم: مرمر | مصر
هو انتى اية ياشرين علشان تقولى كدة تامر دة الى علمك الغناء بجد انتى نكارة الجميل وكلانا هانقاطعك
الاسم: اسلام السيد | مصر
السلام عليكم انا بحب تامر اوى وكل انسان او انسانه حقيره بتشتمى ع تامر حسنى تبقى زباله وشيرين من غير تامر مش كانت وصلت فى اللى فى دلوقتى وانا مع تامر مهما حصل وانا معاهم فة مقاطعه شيرين
الاسم: دانا | الأردن
بحبك يا تامر لا تهتم بلسيرلنكية انت ناجح و نجاحك ما بيحتاج دليل كلهم غيرنين منك يال قلبي
الاسم: مصرية | مصر
انا بحب تامر اوى وبحب شيرين وكنت با حترمها اوى بس دلوقتى لا علشان عيب انها تغلط فى زميلها
الاسم: سرى | مصر
تامر ده احنا بنكره و انا تبع شرين و معاها فى كل حاجة وومحدش يقدر يقول غير كده
الاسم: jojo من الجزائر | الجزائر
انا ما بحب و لا تامر و لا شيرين بحب هشام حبيبي بس.
الاسم: اسراء | مصر
برافو شرين
الاسم: نرمين | مصر
يا جماعة اهدوا شوية وانتوا اية اللى يخليكوا تدافعوا عن تامر اوى كدة هو كان قربكم ولا الفلوس اللى بياخدها بيدهالكوا هى خلافات بين اتنين مغنين واحنا بنتفرج مالناش دعوة بقى ربنا يهديهم هما الاتنين وخاصة تامر ربنا يهدية من الاغانى الخليعة والمثيرة للاشمئزاز وطبعا البنات هما اللى لازم يندفعوا ويدافعوا عنة لانة بيعرف يلعب على الوتر دة ويقعد يتنحنح ويمثل على الناس ربنا يهدية بقى دة احنا اتخنقنا
الاسم: ريم | الإمارات
اولا ها ذي منو تتحسب عمرها و لا نست ايام ما كنتي تغني في الاعراس االشعبية
تامر طيب, متواضع , رومنسي , مؤدب , اخلاقه عالية
و هو يعاملنا نحن عاشقييينه نفس اخواته
يعني نحن بنتم معى تامر مهمن شو قلتي
يعني انتي خسرتي جمهورج و جمهور تامر صار 10 اضعاف جمهورج شو استفدتي؟؟؟
نحن نكرهج انتي و جمهورج الزبالة هذا
الاسم: سارة | العراق
الله يحميك يا تامر _ وانت متتقارن بشيرين
الاسم: مها | مصر
يا جماعه تامر و شرين كويسين جدا وصوتهم جميل ده اكيد سوء تفهمممممممممممممم
الاسم: عرين |
اوف اوف اوف منك يا شرين انا بكرهك من لما عبرتي عن حبك ل سرائيل وكمان هلا بلشتي بتاامر لو الله يحكمني فيكي يوم والله والله ما بخليكي عايشة اساسا مين انتي من الاعراب ازا تامر بيأجر البنات انتي الله علم مين اجرك مشان تعملي هيك وتكسبي فلوس من وراا المجلات وبس هدفك الشهرة لاحزو انو شرين بتغااو وئت ما طلع عمرو دياب البوم واخد جائزة كمان حكت انو هوة ما بيستاهل وكمان بتقلد بهيفاا وهي موجودة بس شغلها تجاكر وتقاهر ومفكرة حالها خفيفة دم ولك تامر بيسواكي لو يحكولي هدية عيد ميلادك شرين تغنيلك ما بوافق هي هي هي هي تامر بنحبك والله يقويك انت غلبت كل الفنانين ومتلك كتل عبد الحليم حافز بس الله يطول بعمرك ويئيم من عمري ويحط بعمرك
الاسم: حــمــووودي | السعودية
ههههه يدورون اي شي ع تامر

همسة الى اخي تامر

لاتلتفت الى هذة السخافات انت كبير بكل شي

امضي ونحن معك

والحاقدين طفح منهم الكيل لنجاحاتك المتتالية

تذكر دائما شريك نجاحاتك جمهورك

تامر نحن نحبك
الاسم: حــمــووودي | السعودية
من زينك انتي ورقمك

وربي جمهور تـامر يغطي جمهورك وجمهور عمرو دياب
الاسم: ريري | مصر
عيب عليكي ياشيرين مهما حصل بينك وبين تامر متقوليش كده عليه لو انتي فعلا محترمه وبعدين تامر احسن منك الف مره وسبقك كتير وانتي نايمه ولما صحيتي جايه تهاجميه احنا ياستي عاجبنا تاكلك خليكي في حالك
الاسم: mohamed | مصر
انا مش عارف مين شيرين دى اللى بتقارن نفسها بتامر والله النصاص قامت والقووالب نامت شيرين نصيحه ليكى متقرنيش نفسك بالاكبر منك وانت اخرك اصلالالا الافراح الشعبيه فاكره ولا نسيتى
الاسم: maher | سوريا
شوف ياحبيبي ياأحمد مين قلك أنوا تامر نجم الجيل بتجيب الكلام من عندك ليش ومين بدوا يحسدوا واي نجومية أذا بيستاجر عالم لفعل السخافات مثل الأغماء العالم بيروحوا ليسمعوا أغنية فبيغمة عليها مجنون يحكي وعاقل يسمع ونحنى ماسمعنى بأي حفلةكان فيها أغماء ألا بحفلات تامر وبعدين العالم بدها تروح لتسمع الاغاني ولالتمثل ويغمى عليها
الاسم: ahmad.m | سوريا
تامر هو نجم الجيل الحقيقي بس ما بعرف ليش العالم كلون بيتجاكروا منو مع أنو بيسمعو أغنيه بكفي أنو نجم الجيل والحكي يلي عم ينآل عليه كلو كذب وفبركة من عالم بيحسدو على نجوميتو يلى حققها بوقت قصير
الاسم: nour | مصر
والله يا شرين نسيتى نفسك ارجعى انتى كنتى عايشه فين الدويقه متنشيش نفسك انتى بقيتى بنت زويت ولا ايه دا لسا حفظين الاغانى بتعتك فى الافراح انسى بقى انتى هتعملى نفسك مغنيه ولا ايه دا انتى سودا الجسمك والقلب اوى غورى جتك القرف فيكى وفى شكلك
الاسم: rawan | مصر
فعلاً ربنا أحسن منهم هما الاتنين
الاسم: سوسو الكويت | الكويت
شيرين فناانه رااح تستمر انشاالله
اما تاامر فترة ويزوول
الاسم: ريم | هولندا
ربنا يشفيكو ويهديكو و كل واحد ينشغل بحاله بس
الاسم: wdwd | مصر
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله اذكروا الله احسن من الاتنين
الاسم: rawan | مصر
شيرين مكنش لازم تعمل كدة حتى عشان جمهورها يفضل يحترمها وكمان هما أول ما بداو بدأو مع بعض يعني المفروض على الأقل تحترم الزمالة إلي بنهم
الاسم: lila | هولندا
ياسلام
الاسم: ghost | مصر
بنحبك يا تامر مهما حصل
الاسم: fati |
بصراحة يا جماعة انا حابة كتير اكره تامر بس مو ئا درة بحبو كتير ليه حابة اكرهو بس مشان كل ما يطلع اغنية جديدة ببكي من الفرحة انا عندي مرض اسمو انفلونزة تامر شرين خليكي محترمة وحلي عنو الله يخليكي
الاسم: فلسطينية |
انا كنت من اشد معجبين شرين ومجنونة في اغانيها وكنت افكرها فنانة كبيرة وذو شأن وانا مو من جمهور تامر حسني بس بسمعلو اغاني وبحب خفة دمو بس مو مهتمة فيه كتير يعني بس هلا تغيرت نظرتي بشرين كليا شرين انتي خسرتي جمهورك ما اظن فنانة كبيرة ومحترمة بتحكي هيك و واضح انو من دافع الغيرة ليس الا
الاسم: jojo من فلسطين |
وكمان شرين حكت عن تامر انو هوة تامر جاكسون بصراحةةةةة انا كتير عجبني هاد اللقب لانو مايكل جاكسون ملك البوب وتامر ملك الاحساس وملك الرمانسية وملك الكريزمة ومــــــالك قلوب الصبايا والشباب وهيك بيطلعو تامر ومايكل في شي بينهم مشترك يلي هوة كلمة ملـــــــــــــــــــك بحبك تيمو
الاسم: jenan من فلسطين |
بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك يا تيمو
الاسم: jojo من فلسطين |
يتمو حياااااااااااااااتي كل اهل فلسطين معك وبالنسبة الي مستحيل تتشوه صوتك ئدامي وتاني شي الله يعيني ما نلووم شرين لانو الغيرة عميااء وتالت شي ازا كان تامر بيأجر البنات بحفلاتو انا من فلسطين وما عمري شفتو بس لما حضرت فيلم عمرو وسلمى عنجد انو سانية وكان اغمى علي مش معئوول تامر حاكاني عالبيت مشان يغمى علي وبعدين تيمو حبيبي بيلبئلو كل شي الجيل والجرجير وانا بعشئ اهل مصر وروحي يا فلبينية انا كنت احبك واسمعلك اغاني لاكن هلا مسنتحيا اشيلك من ارضك عنجد انك .....
الاسم: mariem | مصر
انتي يا شرين بتقولي الكلام ده على تامر لانك حقوده و غيرانه منه و يا تامر ما تزعلش من الكلام اللي هي بتقوله دي هابلة و محدش يصدق كلامها واحنا يا تامر كلنا بنحبك و معالك و انا و الله بحبك من قلبي و في نفس الوقت بكره شرين من قلبي
الاسم: عامر | سوريا
يعني في حد يجعل قدوته فنان (اي فنان)
مشبع وممتلئ بالفضائح والنصب والتزوير
ممكن الانسان يغلط (لا يعتبر غلط اذا صحح)
لكن الغلط الكبير اذا تكرر او فعل غلط اوحش
فهذا الفنان (لا اريد ان اذكر اسمه ) الكل يعرفه
كل يوم اسمع عنه فضيحة او مصيبة
وكان شهرته الوهمية اساسها الكوارث الفنية
انا ما بكرهه لانه اذا كرهته فانا ادنى منه
واذا حبيته فانا مثله ( اللهم ابعدنا عنه )
الاسم: عامر | سوريا
الله يخليك يا وليد من مصر
خلافنا على الفنانين مو يعني خلافنا في كل شيء
الاسم: نادية وليد | السعودية
انتم مغرورين بتامر اوي ومطلعينة السماء يعني تامر كأنه مش بشر ويغلط او يزل لسانه بعدين شيرين مش ممكن تتهمه اتهام باطل وتقول انا ماهمنيش جمهور تامر الا وهيا زعلانة اوي علي حصل وماحبتش تجامل وتضغط على نفسها خلونا نشوف الحكاية للاخر بدل مانقطع في بعض
الاسم: mayoya adil | مصر
لا لا مش معقول كدا يا شيرين انتي زاويتها أوي،،،تامر مش ممكن يعمل كدا أبداً،،انتي إتجننتي؟؟ مانتو كنتو زمان صحاب،،مين اللي الابك عليه بس؟؟ وجهة نظري فيكي اتغيرت خالص،،كونتي حلوة و مؤدبة،،البتي ليه؟؟ انتي الخسرانة،،حتخسري جمهورك كلو،،انتي حرة....
الاسم: الى:amمن الجزائر | مصر
اعرف او اعرفى يا مستر اكس عن من تتكلمى مصر لم ولن يسحب احد السجادة من تحتهم لاننا وبساطة هوليود الشرق ومن يريد الشهرة من نجوم العرب غير المصريين يأتى لمصر وغير ذلك فهو يفضل غير معروف لو قضى عمره كله بيغنى.مصر دى ام الدنيا بس واضح انك مش م الدنيا اساسا مافى حد يعرف مطربين جزائريين غير الشاب خالد ومامى وفضل فقط اما اى ممثل او اى فنان اخر فلا يعرفه حد لكن كل العرب يعرفون كل النجوم المصريين من ممثلين ومطربين وحتى المخرجين فاعرفى انتى بتقولى ايه قبل ما تتكلمى عن حاجات ما تعرفيها
الاسم: Sabah | لبنان
الله يكبر عقلكم كلكم
الاسم: lara | لبنان
أنا ما كنت بحبك ولا بكرهك يا شيرين بس ما حدا بيطلعلو يحكي عن تامر لأنو صوته و أغانيه رائعين
الاسم: tika | الجزائر
مهما قلتو و عدتو مش ممكن توسخو صورة تامر حسني أمام جمهوره و أنا  مهما قلتو عليه مش  فارق معايا لاني من جمهوره و حقول لتامر ما تستسلمش لاي كلام فارغ قالوه الناس عليك و كل جمهورك معاك و أنا عمري ما هتخلى عليك  لاني بحبك موووووووووووووووت
الاسم: وليد | مصر
انت لسة فاكر يا حاج عامر؟؟ كيفك عامر ايه؟ عموما انا والله بحب سوريا وكل الناس السوريين حتى انت ياعمور بس ياريت لو تعيد تفكير فى رأيك بالنسبة لموقف شيرين ضد الفنان تامر حسنى حتى لو كنت ما بتحبه ممكن؟ اوعى تزعل منى انا كنت بضحك معاك لاننا اخوان ع الاقل كعرب
الاسم: عامر | سوريا
تامر نجم في كل شيء الا في الغناء او في السماء
فهو نجم الفضائح
نجم الالفاظ المشينة
نجم الجرجير
نجم .........
تحية الى الشيخ وليد من مصر
الاسم: ريتا | السعودية
انا احب تامر موت
الاسم: ريتا | السعودية
تامراخسن من كذا
الاسم: am | الجزائر
انا اقلوا لكل المصريين خلوا في عيونكم حصوت ملح و اختشوا بقا

لان لا تامر و لا شرين هم اصلا فانانين
المصريين خلاص الفراش تسحب من تحنهم
المصريين = 0000000000000.00000
الاسم: fatima | مصر
ياه محبين تامر حسني دولت كتييييير اوي وبيحبوه طب فين جمهور شيرين
الاسم: شعيب | الولايات المتحدة
اري ان اغاني ثامر حسني عادية والناس عايزين يرفعوها الي مستوي متقدم من الطرب هل هو يغني احسن من جورج وسوف اومن محمد عبده او من هاني شاكر اري ان ثامرحسني يقوم باستاجر الفتيات مقابل الهوس الذي يعملوه في الحفلات وهذا ما وقع في الجزائر ولبنان ...الخ وشكرا
الاسم: je - ta | السعودية
تامر حسني وبسسسسسسسسسسسسسس
الاسم: je - ta | السعودية
يله اللي بحب تامر يقاطع شرين
لانها سراحه زووووودته بالمرررررررره سكتنا كتير
الاسم: je - ta | السعودية
مهما اقالو بقول حسبي الله ونعم الوكيل
حرام عليكم تامر معمل اي حاجه ولي بحب امر لايصدق اي شي
الاسم: je - ta | السعودية
معاك ياتامر وانا بموووووووووووووووت فيك انت نجم الجيل
الاسم: رنا | مصر
شيرين انتي بجد مبتفهميش حاجه والللللللله وانتي اصلا متغاظه من تامر ومتنسيش نفسك ده تامر عامل معاكي البوم ولو مكنش معاكي فيه مكنش نجح ........ سبحان الله ربنا يشفي كل مريض اميييييييييين
الاسم: مهند | العراق
اصلا تامر مايهتم بهذه السخافات والدليل على ذلك قال انا مش فاضي ارد على هذا الموضوع وشيرين باي باي باي روحي اشتغلي خدامة يافلبينية
الاسم: سعودية | السعودية
تامر انت احسن مطرب عندي ولو يقولو مارح يغير فيني انت فنان والله فنان ليش

الاسم: سعودية | السعودية
تامر انت احسن مطرب عندي ولو يقولو مارح يغير فيني شي وانت لاتزعل ترى انت فنان الرومنسية ولاحساس
الاسم: سعوديه | السعودية
حرام عليك ياشرين تامر مايستاهل منك كل ده ترى بجد تامر فنان بعنى الكلمة ونحنا مانتخيل احد يكره ليش شرين كده الله يسامحك وحنا مع تامر لاخر لحضة نعيشها
الاسم: طارق التيمورى | مصر
حسبى اللة ونعم الوكيل
ربنا ينصرنا على اعداء تامر حسنى
واللة ما هانكرة تامر مهما حصل
للعلم عيد ميلاد تمورة يوم16\٨\٢٠٠٩
الاسم: البرنس روقة | مصر
بصى يا صاحبة الصوت ال هاههاهاها
ماسى زى ماتامر قال للك ربنا يوفقك
وكفاية عليكى كل عشاق تامر اللى ردوا عليكى
الاسم: RASCHID ETTOUNSI | إيطاليا
لكل منهما صوت جميل ولكل منهما أيضاً محبيه وعشاقه ولا أظن أن هذه التصريحات لها فايدة لهذا نتمنى من كل فنان أن ينتج أعمال جميلة لجمهوره أولا وأن ينافس بها باقي الفنانين بدلا من هذه الخزعبلات فالمستمع العربي في حاجة إلى أغانيكم وليس إلى مشاكلكم التي ليست لها نهاية
الاسم: مصطفي | مصر
انا بصراحه مبحبش شخصيه تامر لاكن اغانيه بصراحه بحب اسمعها اوي
الاسم: fatima | مصر
لا انا الصراحه شايفه ان شرين بدات تتكلم كتير عن تامر حسني بطريقه غير عاديه وما ينفعش اصلا الفنانين يقولوا حاجه علي الفنانين اصحابهم وبعدين غريبه اوي اوي هي شرين اكيد اكيد في بينها وبين تامر حسني عداوه السنادي مره تقول اغانيه مش حلوه ومره تانيه تقول نشر الرقم بتاعها علي الانترنت ايه الحكايه ان شاء الله نسمع جبر جديد تقوله عن تامر حسني
الاسم: اميرة الشرق | السعودية
انا مش مع تامر ولا حاجة بس انا عايزة اقول ليشيرين انك بقيتى مغرورة قوى من ساعة ما بقى عندك شوية شهرة احترمى نفسك يا شيرين والبسى هدوم محترمة ده انتى بقيتى ام ولا ايه؟
الاسم: حمااده المصرى عمرااااوى كبييييير | مصر
طبعا فعلا ممكن يكون الكلام ده فى مبالغة شويه بس مفيش شك ان تامر فعلا ليه ايحاءات جنسيه فى اغانيه والظاهر ان جمهوره بقا بيتمتع بكده هعهعهعهعهعهع وكمان ده واد رخم وغلس ودمو تقيل هو وجمهوره ولو شيرين فقدت جمهور طامبوره الاجرب معاها جمهور اعظم واكبر بكتير اوىاوى وهو جمهور الهضبه
الاسم: فجر | السعودية
توني ادري ان شرييين حقودة لهل درجة
الاسم: kouki | الجزائر
شيرين مش هتقدري تكرهيني في تامر و أنا ما حبش أن تكون مشاكل بينك و بين تامر و تامر فنان بجد وكلامك ده جمهورك هيطير منك
الاسم: مصرية | مصر
شيرين صعبتها ع نفسها قوي
احنا_جمهور تامر_كتييييييير قوي
وكلنا خلاص اخدنا موقف ضدها
وهي اللي خسرت مش اي حد
وتامر مش محتاج اصلا يرد عليها
الاسم: مصرية | مصر
يرين صعبتها ع نفسها قوي
احنا_جمهور تامر_كتييييييير قوي
وكلنا خلاص اخدنا موقف ضدها
وهي اللي خسرت مش اي حد
وتامر مش محتاج اصلا يرد عليها
الاسم: اميمة مغربية وعايشة بالامارات | الإمارات
تامر سيد الرجالة وعمروا ما غلط على حد اختشي على دمك ياشيرين والزمي حدك
الاسم: عاشقة دياب | مصر
الهضبة وبس لاتامر ولاشيرين بس انابقيدكلام شيرين اناكنت بحب تامردة بس كرهته بسبب اغانبة والفاظه الجنسية وبعشق ميروووو حبيبى وبس
الاسم: اميمة | الإمارات
أضف يوجد؛ حرام عليك ياشيرين مهما كان تامر اللي انت بتتكلمي عنوا ده كان بينك وبينوا عشرة فيوم من الايام والعشرة ماتهون غير على ابن الحرام وانت بنت حرام
الاسم: eso | مصر
انا بحب تامر وشيرين وماحبش تكون بينهم مشاكل ياريت تخلص
الاسم: eso | مصر
ممكن يكون كلام شيرين صح وممكن يكةن غلط بس انا متأكدة ان تامر مش ممكن يعمل اى حاجة من البتقولها الفنانة البحبها شيرين وخصوصا ان انا وتامر برج واحد وهو فتى احلامى وبعرف اغنى ياريت لواى حد يعرف نمرة اى منتج يبعت رسالة فى التعليقات دىeso
الاسم: imanemarouane | بلجيكا
أنا معجبة فيك بس مقدرش أتكلم على تامر لاني لاعرف شخصيته بس إنت أجمل شيرين
الاسم: مغربية | المغرب
ربنا ع الظالم
ربنا ينتقم منك يا شيرين و نشوف فيكي يوم
الاسم: تامر مطرب هابط-فلسطين |
تامر مربط بقدم فن هابط للمراهقين والشباب الصغار وافلام واغانيه بسمعها المراهقين شيرين بتقدم فن راقي يعني اشي طبيعي نشوف مراهقات ومراهقين بحبوا تامر بس صدقوني تامر صغير كتير قدام شرين وعمرو دياب وتامر كلماته وحركاته ساقطه وبعدين قال بحب عمرو خالد كتير شو هالاستهتار بعقول الجماهير والبنات لانهم بسيطات كتيررر انا بقول شرين اعطته اكبر من حجمه لعلمكم تامر الي راح يخسر ازا هاجم شرين لانه مش قد فنها ولا اغانيها ولا جمهورها بجوز تامر بمصر اله شعبيه اكتر من شرين بس برا مصر شرين اكبر منه بكتير صدقوني
الاسم: تامر مطرب هابط-فلسطين |
تامر مربط بقدم فن هابط للمراهقين والشباب الصغار وافلام واغانيه بسمعها المراهقين شيرين بتقدم فن راقي يعني اشي طبيعي نشوف مراهقات ومراهقين بحبوا تامر بس صدقوني تامر صغير كتير قدام شرين وعمرو دياب وتامر كلماته وحركاته ساقطه وبعدين قال بحب عمرو خالد كتير شو هالاستهتار بعقول الجماهير والبنات لانهم بسيطات كتيررر انا بقول شرين اعطته اكبر من حجمه لعلمكم تامر الي راح يخسر ازا هاجم شرين لانه مش قد فنها ولا اغانيها ولا جمهورها بجوز تامر بمصر اله شعبيه اكتر من شرين بس برا مصر شرين اكبر منه بكتير صدقوني
الاسم: the ghost | مصر
الله عليكى ياشرين هو ده مقام تامر اللى يستاهله
الاسم: Mahmoud | مصر
مفيش نقاش يا جماعا على الموضوع ده تامر حسنى سيد هذا العرش و سوبر استار الموسم ده و مش عاوز اسمع كتير اسمعوا و بعدين اتكلموا
الاسم: محمد الحداد | مصر
بجد ياشرين انت جبتى المفيد دا انسان المفرود ما ندلوش اكتر من حقه دا ميستهلشى نجم الجرجير على فكره ياشرين انا جبت الاسطوانه بتاعتوا ب20 جنيه وللاسف ولا اغنيه حلوه للاسف لو معاكى رقم تامر قوليلوا ياخد الاسطوانه ويدينى العشرين جنيه سورى دى الحقيقه الى لازم تتقال وانت بجد ياشرين انسان انا بحبك جدا وبحب فنك وياريت ما فيش حد يجيب فى سيره ابو عبدالله
الاسم: khaled | السودان
يسلم فمك ياشيرين
الاسم: محمد | مصر
كلام سليم
تامر حسنى مزور ورد سجون
أصبح يتجه فى الأغانى بكلمات بذيئة
ولو نلاحظ إن البنات المراهقات غالبتهم هن اللى وقفين جنبه وبيئجعوه وده جمهور تامر المزور
عايز أعرف ده مدخلش السجن ليه خد الحكم بإيقاف التنفيذ
ده لو مواطن قدام ماكينة طول النهار أو فى الأرض بيفلح وزور زيه كان هيبقى ده الحكم؟؟؟

وربنا يهدىنى ويهديكم
الاسم: مهند | السعودية
والله ثم والله ثم والله انتي احسن مطربه عربيه وتامر شاب سخيف ومسطنع ومهما تعمل منتا زي عمرو دياب انتا انسان من يوم ماشفت الفلوس ان جنيت يا سخيف انتا اصلن خريج سجون واسكت واعتذر من عمتك شيرين الملاك ملاك الأغنيه العربيه
الاسم: وليد | مصر
اللى ما يعرف مين تامر ويمدح اوى كده فى شيرين يبقى كان فى غيبوبة من عشر سنين ويادوب صحى منها من ساعة او انه شخص اصم وبعدين اللى بيمدحوا فى الست الاصيلة شيرين اوى كده برغم كلامها ده على ملك الاحساس والرومانسية يبقى شخص ما عنده مبادىء ولا اى اخلاق
الاسم: MIMO | الإمارات
مين تامر اصلا ؟ المكتوب باين من عنوانه يا شيرين , ماتزعليش نفسك , كلنا عارفين مين شيرين ومين تامر , العظماء عظماء و انتي عظيمة يا شيرين
الاسم: تامر للفرزوبس | مصر
تامر رد علي كلامك عليه بكلمه واحده بس
ربنا يوافقه ف حياتها هي دي اخلاقه
وعود جمهوره علي كده ورقمك ملوش لزمه عندنا
احنا مقاطعين البوماتك كلها طيب هنسمع صوتك
ف التلفون ازاي بالعقل ربنا يهديكي
الاسم: نسرين | مصر
دي مش اخلاق تامر ولا جمهوره ياشرين
واحنا جمهور محترم لفنان اكتر احتراما
وكلنا عارفينه كويس وبطلي تهم بقي
خسرتي اكبر جمهور بلا رجعه
نجم الجيل وبس
الاسم: مجنون تامر | السعودية
معلش يا تامر هي هتنجن عشان بايت أفضل منها بكتير وبتول مش همها جمهور تامر وهي مش عرفا أنو جمهور تامر هو الوحيد الي ورا نجاح ألبوماتها والدليل الألبوم ألي نزلتيه مع تامر وأنتي زوتيها أوي وأنشاء الله زي ما محبين تامر جابو رقم جوالك هي جيبو عليكي فضائح وأنتي شكلك بعد عمليت التجميل تجننتي والدكتور الي سوا العمليه خد حتىا من نفوخك
الاسم: وليد | مصر
يا ريت الحاج عامر من سوريا يتعلم الكتابة فى الاول وانت تلاقيك اساسا ما بتعرف تتكلم ولا بتفهم ولا بتتذوق اى فن.روح شوف حزمة جرجير وكلها من غير غسيل يمكن دماغك تتعدل شوية لان شيرين دى اللى تشبه الخادمة الفليبينية نسيت اصلها وشارع محمد على مسقط راسها.وتامر احسن منها ومن كل النجوم الحاليين الف مرة ويارب الغيرة تاكلها اكتر واكتر لحد ما تختفى ونرتاح منها ومن غلاستها
الاسم: عامر | سوريا
يسلم فمك ياشيرين
والله كلامك صح ١٠٠٪
كان في ناس كتير حواليي يسمعوا لتامر
بس تراجعت شعبيته كتير اكتر من النصف
لانه مكرر وتافه وكلماته مشينة
وصرنا نسميه نجم الجرجير (بسبب ايحاءاته الجنسية)
ويلي بدافع عنه بكون بحب هذا النوع من الكلام الهابط والله يهنيهم ببعض
او بكون ضعيف الشخصية مشان هيك بتلاقيهم ببوسوا رجليه على شان يطلعوا على المسرح
(اكيد كلوا بتمنوا) عملة كتيرة
الاسم: هبه | مصر
بجد شيرين زودتها اوى.لماذا هى تصر على فقدان معجبيها وحبهم واحترامهم لها بتوجيه التهم والتجريح فى زميل لها كان رفيقا وصديقا ومن أهم من ساندوها فى اول طريقها الشاق للنجومية حتى عرفها الناس؟اعتقد ان ان اى شخص محترم حقا حتى وان كان لا يحب تامر حسنى فلن يعجبه طريقة شيرين هذه فى الكلام على زميل لها فهى ليس معها اى دليل فعلى على اتهامتها ضده...
الاسم: ميرو | مصر
شرين خلاص خسرتنا بجد
ومش جمهور تامر اللى هينشر نمرتها ولا يعمل كده
مش احنا
احنا انضج من كده بكتير قوى
ومش عيال علشان نعمل كده
أضف تعليقاً
  الاسم
 
البريد الالكتروني
  الردّ



 
ادخل الرموز في الصورة أدناه

 
عودة
أفلامحكايات
قصاصات فنية
    أخبار الترفيه العربي
الأكثر قراءة الأكثر تعليقاً احدث الأخبار


Powered by KANZit